Cabur Plus Ev to inteligentny system zarządzania energią, który zapewnia wydajne i ekonomiczne zarządzanie energią w domu. System składa się z inteligentnego sterownika, który może być podłączony do instalacji elektrycznej, oraz czujników, które wykrywają obecność ludzi w pomieszczeniach. System umożliwia dostosowanie zużycia energii w zależności od potrzeb użytkowników. Oznacza to, że wszystkie urządzenia domowe, takie jak oświetlenie, klimatyzacja, grzejniki i urządzenia AGD, mogą być optymalnie zarządzane w celu ograniczenia zużycia energii. Cabur Plus Ev oferuje również szereg dodatkowych korzyści, w tym łatwy i szybki montaż, bezpieczeństwo danych, dostęp do danych na żądanie oraz możliwość sterowania urządzeniami zdalnie.
Ostatnia aktualizacja: Cechy i korzyści Cabur Plus Ev
Przedstawiając cechy produktu, dajesz klientowi wartość informacyjną. Jednak nie pobudzasz jego wyobraźni. Tym samym nie skłaniasz go do zakupu. Elementem opisu, który ma moc perswazyjną, są korzyści, jakie daje jego zakup. Dowiedz się, jak wykorzystywać cechy i korzyści, aby skutecznie oddziaływać na klientów. Wyobraź sobie, że prowadzisz sklep w branży parentingowej, Twoimi klientami są młode matki i sprzedajesz lampkę do pokoju dziecięcego. Piszesz, że: Super! Na pewno każda matka chce, by właśnie taka lampka stała w pokoju jej dziecka. Przyznasz jednak, że powyższa charakterystyka wygląda, jak opis skopiowany ze strony producenta? No właśnie. Przedstawia ona cechy produktu. Informacje, które w sposób neutralny go określają. Teraz weź pod uwagę, że ta nasza matka przegląda 10 podobnych stron produktowych, które podsuwają jej podobną treść informacyjną. Nie wyróżnisz się i nie zachęcisz jej w taki sposób do zakupu. Nie chcę teraz powiedzieć, że pisanie o cechach jest kompletnie niepotrzebne. Na końcu tego tekstu wspominam, dlaczego o nich też należy pamiętać. Gwoli ścisłości: Korzyści to pozytywny wpływ na życie Twojego klienta. On w Twoich opisach chce znaleźć obietnicę rozwiązania swoich problemów. Właśnie te problemy powinny być punktem wyjścia do zastanowień nad korzyściami, jakie daje Twój produkt. Problemy możesz podzielić na kilka poziomów: Problemy obiektywne: Klient kupuje rolety, bo wkurza go oślepiające słońce, albo klientka korzysta z usług kosmetyczki, bo chce się pozbyć niedoskonałości. Musisz wiedzieć, że nadzieja rozwiązania tego typu problemów nie jest u Twojego klienta głównym motorem do działania. 2. Problemy emocjonalne: To właśnie są te problemy, które są największym zmartwieniem klienta. Klientka salonu kosmetycznego chce wyglądać, tak dobrze, jak jej 8 lat młodsza koleżanka. Mężczyzna, który chce kupić rolety, chce rozwiązać problem bycia budzonym przez promienie słońca, jak również chce móc komfortowo pracować w ciągu dnia. Gdy już zdiagnozujesz problemy swojego klienta, następnie warto połączyć je z cechami, które stanowią odpowiedź na jego bolączki. Przykład: Znalezienie korzyści do opisu tabletek nasennych Warto znaleźć maksymalnie dużą liczbę problemów klienta i połączyć je w taki z cechami i korzyściami w taki sposób jak powyżej. 6 reguł Cialdiniego: Dowiedz się, jak pisać przekonujące teksty W branży marketingowej panuje przekonanie, że cechy nie sprzedają — sprzedają korzyści. Jest to w pełni słuszne twierdzenie, bo klientów tak naprawdę nie obchodzi produkt sam w sobie, tylko są oni zainteresowani rozwiązaniem swoich problemów. Pamiętaj jednak, że te cechy też są bardzo ważne i też należy o nich wspominać. Może się zdarzyć, że klient ma dużą świadomość na temat poszukiwanego produktu. Nie musisz wtedy go atakować perswazyjnymi komunikatami, bo ona chce znać konkrety. Właśnie takie suche informacje przedstawiające cechy. Mam nadzieję, że już wiesz, jak w swoich tekstach wykorzystywać cechy i korzyści produktu, aby z korzyścią pomagały Twojej działalności marketingowej. Czym jest cecha produktu?
Problemy klienta: pomost łączący cechy i korzyści
Nie zapominaj o cechach
Jest to jedna z najskuteczniejszych metod prezentacji produktu, która choć wiekowa, to ma się dobrze, bo ciągle działa. Jak zatem działa?
Mówienie tylko o tym czym Twój produkt jest nie przybliża Cię do zakupu, ponieważ klient chce wiedzieć co Twój produkt dla niego zrobi, dlatego opowiadając o nim powinieneś skupić się na przeprowadzeniu klienta od właściwości towaru, przez jego zalety wynikające z właściwości, aż po korzyści wynikające z zalet.
W tym zadaniu pomoże Ci schemat Ce-Za-Ko.
Cecha, to inaczej właściwość Twojego produktu, czyli to czym Twój produkt JEST. Dotyczy faktów, danych, charakterystyki produktu.
Zaleta pokazuje w jaki sposób produkt, usługa lub ich cecha może pomóc klientowi i być przez niego wykorzystana.
Korzyść natomiast pokazuje w jaki sposób zalety zaspokajają potrzeby klienta wyrażone przez niego jawnie podczas rozmowy.
Jak to wygląda na przykładach.
- Płaszcz jest w 80% wełniany, a w 20% poliestrowy (cecha). Zaletą jest to, że jest ciepły, nie mechaci się, płaszcz będzie idealnie pasował do sylwetki, a korzyścią to, że klientka pochodzi w nim kilka lat i nadal będzie wyglądał jak nowy, a osoba go nosząca będzie wyglądała w nim jak modelka z wybiegu.
- Samochód ma napęd 4×4 (cecha), co oznacza, że będzie sobie świetnie radził w każdym terenie, zarówno na śniegu, jak i w błocie (zalety), dzięki temu klient będzie mógł używać go do wszelkich zadań, zarówno prac jak i wypoczynku, nie będzie potrzebował innych samochodów, co będzie z korzyścią dla jego portfela (korzyści)
- Umowa zawierana jest na 24 miesiące (cecha), co oznacza, że przez ten czas klient ma pewność stałej, niezmiennej ceny prądu (zaleta), dzięki temu nie musi się obawiać podwyżek, może spokojnie planować firmowe wydatki i być pewnym, że nic go nie zaskoczy, nawet jeśli konkurencja będzie podnosić ceny w ciągu tych 24 miesięcy (korzyści).
Schemat ten działa, ponieważ pomaga klientowi zrozumieć w jaki sposób produkt, trafia w jego potrzeby i co realnie mu daje jego kupno, w odniesieniu do jego pragnień i oczekiwań.
Wskazówka 93: Wypisz min 5 cech swoich produktów, a następnie dopisz do nich po 5 zalet i 5 korzyści, które klient osiąga kupując je, a następnie stwórz z tych informacji swoją prezentację sprzedażową.
Ten artykuł jest częścią poradnika nt. “100 Taktycznych Zasad Sprzedaży”.
Pomagam firmom, menadżerom sprzedaży i handlowcom zwiększać sprzedaż oraz lepiej zarządzać zespołami. Mam 9 lat doświadczenia w pracy z sprzedaży, jestem przedsiębiorcą, trenerem rozwoju osobistego, coachem biznesu, kariery, sprzedaży i konsultantem.Pomagam wdrażać strategię telemarketingową w firmie. Od stworzenia cyklu szkoleniowego dla pracowników, po wyszkolenie ich w sprzedaży, a także przeszkolenie kadry menadżerskiej w zakresie planowania, kontroli, rozliczania i kierowania zespołem sprzedaży.Napisz do mnie jeśli:- Twój zespół nie sprzedaje lub sprzedaje za mało- Twoja kadra menadżerska potrzebuje pomocy w zarządzaniu- Potrzebujesz doświadczonego handlowca, który pomoże podnieść sprzedaż- Zamierzasz otworzyć/rozwinąć dział telemarketingowy w swojej firmie- Potrzebujesz przeprowadzić pracowników przez skuteczne procesy coachingoweOd 2007 roku pracuję w branży call center, od 2010 na stanowiskach kierowniczych. Od 2013 jestem członkiem zarządu i współwłaścicielem Contact Center One Sp. z o. o. Zbudowałem je w oparciu o unikalny model biznesowy - plemię.Nie czekaj, pisz: karol. pl, karolfron. pl.
Firma CABUR została założona w 1952 roku we Włoszech. Od samego początku firma nastawiła się na projektowanie i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań. W ofercie CABUR najważniejszym produktem są złącza elektryczne (złączki) na szynę DIN. Zapotrzebowanie rynku jest zróżnicowanie i dlatego asortyment jest bardzo szeroki: złącza śrubowe, złącza sprężynowe, złącza push-in, bloki dystrybucyjne (do pomiaru i dystrybucji prądu) i wiele innych. Ofertę CABUR uzupełnia szeroka gama produktów elektronicznych, obejmująca: zasilacze impulsowe i AC/DC, moduły przekaźnikowe, interfejsy analogowe, konwertery i akcesoria. Nowością w asortymencie są systemy oznaczeń i drukarki przemysłowe. Zasilacze Cabur są wykonane w technologii impulsowej i wyróżniają się wysoką wydajnością. Są to najnowocześniejsze rozwiązania na rynku, które bazują na minimalnej liczbie użytych elementów, co przekłada się na ich niezawodność. Mogą być wszechstronnie wykorzystywane. Cabur wprowadził na rynek nowoczesne rozwiązania dotyczące modułów przekaźnikowych i modułów przekaźnikowych półprzewodnikowych. Moduł poziomy zastąpiła modułem pionowym, co pozwoliło znacznie zmniejszyć całkowite wymiary (do 2, 8 mm na kanał). Zapewniło to większą pojemność kontaktu z największą elastycznością rozwiązań połączeniowych i tym samym uprościło konserwację. Produkty firmy CABUR mają bardzo szerokie zastosowanie: od automatyki budynkowej, budownictwa, energetyki, przemysłu po układy sterowania, czujniki, wrażliwe urządzenia elektroniczne i elementy pomiarowe. Podczas procesu projektowania najważniejszą rzeczą jest znalezienie najnowocześniejszych rozwiązań, a podczas procesu produkcji kluczowe znaczenie ma dobór odpowiednich surowców. Firma CABUR łączy te procesy i gwarantuje najwyższą jakość, odpowiednią wydajność i zachowanie norm środowiskowych potwierdzonych ISO 9001 (jakość) i ISO 14001 (środowisko). Produkty Cabur są znane z niezawodności nawet w ekstremalnych warunkach. Dostępne certyfikaty: UL, CSA, RoHS, EAC, EX, CE, UL94V-0.